Serce dla Mamy

W tym wyjątkowym dniu wpadam z kolejną scrapową pracą, ale nie jest to ani kartka, ani album, ani pudełko. Z okazji Dnia Mamy przygotowałam tekturową zawieszkę - serce, z pięknym cytatem i paroma ozdóbkami. Czy muszę pisać, że i mnie, i obdarowanej Mamie najbardziej podobały się malinki? Wreszcie nadarzyła się okazja, by je wykorzystać i umieścić w jakiejś pracy, a do tych papierów, moim zdaniem, pasują idealnie :)





Z tyłu serduszka zrobiłam kieszonkę, do której zmieściła się karteczka z życzeniami. I tak zamiast kartki Mama dostała od nas serce :) A Wy pamiętaliście dzisiaj o Waszych Mamach?




4 komentarze:

  1. Piękna praca, również Twój blog bardzo mi się podoba.Gdybyś poszukiwała materiałów do scrapbookingu to zapraszam do odwiedzin naszego sklepu: www.craftvena.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale robisz cuda! Ja dopiero się uczę scrabooków :D szalenie mnie to uspokaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13.9.22

    Hello!
    Maybe you are interested in buying some stuff for scrapbooking. Here is my shop: https://www.etsy.com/pl/shop/ShamanIwoArt?ref=seller-platform-mcnav
    Here is your discount: SAVECODE30

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger