Kartka urodzinowa na bogato

Po przerwie tak długiej, że aż wstyd sprawdzać, postanowiłam odkurzyć mojego bloga i bardziej się przykładać do częstszego pisania. Zwłaszcza, że dopiero co za nami Dzień Scrapbookingu, więc wytłumaczenia nie ma, trzeba działać :)

Zatem dziś na tapecie kartka w pudełku, którą zrobiłam z okazji urodzin. Fajna sprawa, bo miałam zupełnie wolną rękę w jej tworzeniu, ale tak to jest, jak się robi prace dla bliskiej rodziny: "Zrób cokolwiek, co Ci do głowy wpadnie, na pewno się spodoba". No to spuściłam srokę ze smyczy i powstała kartka, na której jest wszystko - koronki, koraliki, sznurek, tekturki oraz cała masa kwiatków i listków. Taki radosny misz-masz, idealny do artystycznego wyżycia się :) 

Poniżej zdjęcia kartki i pudełka, które musiało być dość pękate, by pomieścić całą zawartość.




Kartka została już wręczona, mogę więc zdradzić, że spodobała się wszystkim trzem babkom: i mnie, i cioci, i solenizantce, byłam więc potrójnie zadowolona ze swojej pracy :)




2 komentarze:

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger