Ślubny komplet z koronkami


Co niebanalnego podarować na ślub?

Chyba każdy prędzej czy później staje przed takim dylematem. Również i ja kilka razy miałam ten problem :) Teraz zdarza mi się stać "po drugiej stronie barykady" i gdy koleżanka spytała, czy zrobimy coś dla jej siostry, zwyczajnie nie mogłam odmówić :) I choć nie było łatwo, bo wracałam do zdrowia i sił dość powoli, to jednak udało się nam zrobić całkiem zgrabny w moim przekonaniu prezent. Agnieszka wybrała bardzo fajne drewniane pudełko, a ja je ozdobiłam i tak oto powstał -

Komplet na ślub w stylu vintage

komplet na ślub w stylu vintage

Mamy tu fajny starociowy papier w róże (kolekcja "House Of Roses" z Lemoncraft), kilka rodzajów koronek oraz materiałowe kwiatuszki, co wszystko razem wygląda całkiem przyjaźnie. Zakochałam się w mięciutkich i pięknych koronkach z Zielonych kotów, coś czuję, że zaprzyjaźnimy się na dłużej. Ale do rzeczy, a w zasadzie do zdjęć. Czas rzucić okiem na detale.

Drewniane pudełeczko

Pomalowane farbą akrylową i oklejone z zewnątrz papierem. Wnętrze zostawiłam surowe drewniane, za wyjątkiem wieczka, na którym umieściłam miłosną sentencję.

drewniana szkatułka zdobiona papierem i koronkami

detale na pudełku zdobionym ręcznie

bok pudełka malowany i zdobiony koronką

środek pudełka z sentencją miłosną

Kartka w pudełku

W porównaniu ze szkatułką raczej skromna, ponieważ miała być jedynie dodatkiem do głównego prezentu. Zapakowana w osobne pudełeczko, równie minimalistyczne, ale tworzące spójny komplet.

kartka ślubna z koronką

opakowanie na kartkę ślubną

Podsumowując, jest to jedna z tych prac, z których jestem faktycznie zadowolona. Nie zdarza mi się to bardzo często, ale tym razem zaskoczyło. Dziewczynom też się podobało, a to najważniejsze :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger