Morska ramka na zdjęcie


Wrzesień to dla jednych ostatnie chwile na złapanie oddechu od pracy czy uczelni, a dla dzieciaków twarda rzeczywistość powrotu do szkoły. Dla wszystkich tych, którzy tęsknie oglądają się przez ramię za wakacjami mam dziś kawałek letniej beztroski, w sam raz do powieszenia na ścianie.

Ramka na zdjęcie 

Drewniana ramka na zdjęcie

Z jednej strony kompletnie naturalna, z pięknie wyszlifowanym, surowym wzorem drewna, które jest nie tylko ładne, ale i przyjemne w dotyku. Dla przeciwwagi zmediowałam dwa narożniki dodając poza farbą, mgiełkami i gazą sporo utrzymanych w morskiej stylistyce dodatków. I oczywiście napis, bo ramka powstała z okazji urodzin pewnego sympatycznego chłopca :)

Warto przez chwilę przyjrzeć się szczegółom, bo dostrzec muszelki i prawdziwy piasek z nadmorskiej plaży, zamknięty niczym wiadomość w szklanej buteleczce.

Morska ramka na zdjęcie

Ramka drewniana na zdjęcie

Ozdobna ramka na zdjęcie

Pamiątka znad morza

Coraz bardziej przekonuję się do mediowych prac. Wciąż nie mam w sobie aż tyle odwagi i rozmachu, by powstawały bogate, dopracowane w każdym szczególiku "rzeźby", ale zdecydowanie polubiłam tę technikę, podglądam innych i ćwiczę swój skromny warsztat. Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger