Kartki świąteczne


Jak zwykle po czasie, ale lepiej późno niż wcale - wrzucam zdjęcia moich kartek świątecznych, które rozjechały się po rodzinie i znajomych. Tak sobie pomyślałam, że w niektórych domach nadal stoją ubrane choinki, więc tak bardzo późno jeszcze nie jest ;)

Kartki zrobiłam tradycyjnie "płaskie", żeby można je było upchnąć w kopercie bez zbytniej szkody dla ozdób. W tym roku postawiłam na wycinane z arkuszy elementy. Fakt, trochę tego cięcia było i nie zawsze wychodzi mi ono perfekcyjnie, ale po podklejeniu pianką coś się na kartce jednak dzieje i nawet przyjemnie wygląda. Elementy pochodzą ze świątecznych arkuszy Mintay by Karola, pod spodem zbieranina różnych papierów, w tym głównie z Galerii Papieru, bo skoro pasują, to czemu nie? Złożyłam dwie wersje kolorystyczne, jedna bardziej stonowana różowo-miętowa...

Kartki świąteczne ręcznie robione

i druga trochę żywsza - róż z zielenią i mocno czerwonymi elementami.

Ręcznie robione kartki bożonarodzeniowe

Troszkę więcej zbliżeń na detale (tak, jedna kartka ma napis po niemiecku). 

Kartki Wesołych Świąt

Kartka z poinsecją

Kartka z choinką

Kartka z Mikołajem

To nie koniec jeśli chodzi o moje świąteczne wytwory, ale niestety potrzebuję zdecydowanie więcej czasu, żeby je wszystkie umieścić na blogu... :D




2 komentarze:

  1. Jestem zachwycona. Przepiękne. Gratuluje talentu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger