Różane Merci


Dziś ponownie coś słodkiego, czyli opakowanie na czekoladki Merci. Pudełeczko trochę w klimacie vintage, z wykorzystaniem pięknego, acz kapryśnego papieru w róże. Mowa o papierze od Craft & You Design, kolekcja Rose Garden. Niestety, uchwycenie tych delikatnych odcieni na zdjęciu jest bardzo trudne, a papier zwyczajnie wstydzi się mojego aparatu. Niemniej możecie mi wierzyć na słowo, na pudełku prezentuje się bardzo ładnie. W tym miejscu muszę się przyznać - byłam na siebie zła, że nie zaopatrzyłam się w większą jego ilość.

Pudełeczko na Merci

Opakowanie na czekoladki

Ręcznie robione pudełko na Merci z kwiatkami

Pudełeczka na Merci robię od początku do końca sama i z reguły mają one z przodu ozdobną klapkę, którą wycinam wykrojnikiem. Staram się tak rozrysować sobie projekt, by wykorzystać w całości arkusz scrapowego papieru, a w tym przypadku nawet "plecki" pudełka zyskały ozdobny akcent. Ktoś naprawdę fenomenalnie zaprojektował ten papier.

Papierowa obwoluta na Merci

To nie koniec papierowych słodkości, ale na dzisiejszą notkę zdecydowanie wystarczy :)




4 komentarze:

  1. Piękna ta kompozycja kwiatowa i ma takie ciepłe kolory! A na tym pudełku z tyłu to Twoje przeszycia, czy tak było na papierze? Bo nie umiem się dopatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, no właśnie ten papier jest taki genialny :) Wiesz, że ja nie bardzo umiem przeszywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, bardzo romantyczne. Ta kompozycja kwiatowa ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za opinię i dobre słowo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger