Kocie bombki - ponownie :)


Gdy dwa lata temu zrobiłam pierwsze kocie bombki nie przypuszczałam nawet, że znajdą one swoich fanów i że będą się tak pięknie licytować na rzecz kotów. Życie potrafi jednak zaskakiwać! Święta to taki magiczny czas, w którym ludziom otwierają się serca i łatwiej wysupłać coś z kieszeni, by wspomóc naszych "braci mniejszych". A miłośników kotów jest naprawdę wielu :)

W tym roku udało mi się zrobić kolejne dwie bombki 3D z kotami wewnątrz. Bombki wyszły dość okazałe, każda z nich ma 18 cm średnicy. Dziś prezentuję pierwszą z nich.

Bombka 3D z kotem na ławeczce

Ławeczka to przestrzenny model z nieocenionego Scrapińca, troszkę pomalowana i podrasowana, by utrzymała kocie pupsko i solidnych rozmiarów prezent :) Bombka owinięta jest piękną kraciatą wstążką z dodatkiem złotych dzwoneczków, jak widać na zdjęciach.

Bombka 3d z kotem w środku

Bombka przestrzenna z kotem

Świąteczny prezent - kocia bombka

A tak prezentują się wszystkie detale i szczególiki na makiecie jeszcze przez zamknięciem kuli. 

Bombka 3d kot na ławce

Bombka krajobrazowa miniatura z kotem

Zimowy krajobraz - kot na ławce

Kot siedzący na ławce - bombka

Zimowy krajobraz z kotem

Bombkę podarowałam Kociej Łapce - domowi tymczasowemu dla kotów, który jest bardzo bliski mojemu sercu. Przez najbliższe dni będzie można ją licytować, by wesprzeć opiekę i leczenie futrzastych. Trzymam kciuki, by trafiła do prawdziwego miłośnika kotów i przyniosła mu dużo radości nie tylko w te Święta :)

Link do aukcji tutaj - <klik>
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger