Świąteczne dekoracje

Bohaterem dzisiejszego wpisu jest typowo świąteczne zwierzątko. Pan Rogacz - bo o nim mowa - miał przyjść na świat już w zeszłym roku, ale że byłam połamana, więc musiał trochę poczekać. Tym razem udało mi się nad nim przysiąść i dodać mu trochę faktury, kolorów i ozdóbek. Renifer trafi jutro do mojej ulubionej sąsiadki, trzymam więc mocno za niego kciuki, żeby się spodobał :)



Baza renifera to tekturka ze Scrapińca, która dzielnie zniosła media w postaci mgiełek, gesso, pasty i brokatu. Renifer dostał też kubraczek z liści, szyszek, poinsecji i kuleczek oraz złote dzwonki. Choć pora roku niezbyt adekwatna, dołożyłam jeszcze piękne, czerwone muchomorki, bo fajnie komponowały się kolorystycznie, co zresztą widać na zbliżeniach.





Udało mi się też udekorować nieduży styropianowy wianuszek, by razem z brokatową świecą mógł pełnić funkcję świątecznego stroika.




Wiem, że dosłownie wszędzie pakuję te białe gwiazdki betlejemskie z foamiranu, ale w tym roku naprawdę skradły moje serce :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger