Kolorowo na ślub


Dziś ponownie ślubna inspiracja, ale tym razem bardziej odważna kolorystycznie. Państwo Młodzi wybrali zaproszenie z ciemnoróżowymi kwiatami i ramką na zdjęcie w postaci złotych heksów, więc w sumie czemu miałoby być inaczej? Na mojej kartce również znalazły się złote elementy i różowe kwiaty, dużo kwiatów! A na okrasę jeszcze uroczy frędzelek w złotym okuciu.

Ręcznie robiona kartka ślubna w komplecie z pudełkiem

Papiery to jak zwykle niezawodna Galeria Papieru i ich piękna kolekcja "Gdy kwitną bzy". Jest tak bajeczna i kolorowa, że kartki z niej zrobione wyglądają po prostu... rajsko :)

Różowa kartka na ślub z frędzelkiem

Kwiatowa kartka ślubna

Pudełko "W dniu ślubu"

Pudełko z różami na ślub

Przyznaję, że musiałam się trochę nawycinać, ale tworzyło mi się bardzo przyjemnie. No i te listki zdecydowanie skradły moje serce :)





2 komentarze:

  1. Piękny komplet, bardzo mi się podobają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, w ogóle cała ta kolekcja GP wydaje mi się jedną z fajniejszych i bardziej wszechstronnych :)

      Usuń

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger