Bombki 3D z szopką


Święta tuż, tuż! Czas więc na kolejną bożonarodzeniową dekorację, tym razem bardziej poważną i klasyczną, czyli szopkę betlejemską. Oczywiście schowaną "za szkłem" :) Bombki z szopką tym razem zrobiłam dwie, ale są do siebie bardzo podobne, różnią się jedynie owstążkowaniem. Średnica bombek - 16 cm.

Bombki 3d z szopką

Bombka przestrzenna z szopką

Szopka betlejemska w bombce

Szopki tradycyjnie zrobiłam sama z przeróżnego rodzaju drewienek, słomek i zielska, z założenia miała mi wyjść "mizerna, cicha, stajenka licha". Chyba się udało, aczkolwiek wydaje mi się, że te szopki są zdecydowanie bardziej dopracowane i porządniejsze niż ta, którą robiłam wcześniej. Powoli wypracowuję swoje tajemne metody na sklecanie tego wszystkiego do kupy :) Poniżej zdjęcia przed zamknięciem w akrylu, na których lepiej widać wszystkie szczegóły:

Szopka betlejemska miniaturka

Szopka bożonarodzeniowa w bombce

Bombka przestrzenna z szopką zbliżenie

Szopka do bombki 3D

Do pokazania została mi już tylko jedna tegoroczna bombka, ale o niej napiszę dopiero jak trafi do miejsca przeznaczenia. Jutro wyruszamy we wspólną podróż, zatem do następnego razu :)




3 komentarze:

  1. Przepiękne:) i świetny pomysł. Ja do tej.piry testowałam mniejsze bombki. Cieżko byli się w nich zmieścić.

    https://unikalnybazarek.blogspot.com/2023/11/jak-zrobic-bombke-przestrzenna-3d.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy29.12.23

    Gdzie można zakupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, już nie robię takich bombek, więc nie pomogę.

      Usuń

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger