Kwiatowa kartka

Zdecydowałam się wziąć udział w niespodziance, którą na swoim blogu zorganizowała Megliken. Nie mam w takich akcjach zbyt wielkiego doświadczenia, ale postanowiłam nie szukać wymówek, posłać lenistwo do kąta i coś stworzyć. I tak powstała prosta kwiatowa karteczka. A ponieważ kwiatki są przestrzenne, więc chcąc nie chcąc musiałam dorobić kartce pudełeczko. Całość prezentuje się następująco:

Na kartce użyłam stempelka pożyczonego od Kasi (dziękuję!). Do tego tekturowa rameczka i zawijaski, parę kwiatków i gotowe. Nawet nie wiedziałam, że to takie proste, jak ma się pod ręką gotowe materiały :)

Mam nadzieję, że kartka spodobała się adresatce. Ciężko trafić w gust zupełnie nieznajomej osoby, ale trzymam kciuki, żeby choć trochę się udało. Swoją drogą to fajna zabawa, może wezmę udział w jakiejś kolejnej? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger