Kartka z Monster High

Dziś kartka dla pewnej dziewczynki, która wkrótce będzie obchodzić swoje szóste urodziny. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Solenizantki zrobiłam kartkę z Monster High, ale oczywiście po czasie dowiedziałam się, że dziewczynka nie lubi koloru różowego :)
Trudno, mam nadzieję, że przynajmniej obecność Draculaury jakoś złagodzi pierwsze wrażenie, zwłaszcza, że sama monsterka z założenia jest czarno-różowa :)


Zawsze mi się wydawało, że mam w domu masę papierów, a jak przyszło co do czego, to musiałam prosić o pomoc. Madziu, jesteś jak zwykle niezawodna, dziękuję za materiały :)


Coś ostatnio "siedzę" w czarno-różowej kolorystyce i takie połączenie kolorów wydaje mi się całkiem udane, a przy okazji ma w sobie ten "pazur" :)



Jeśli i Wy chcecie przyłączyć się do akcji kartkowej dla Oliwii, po szczegóły zapraszam TUTAJ.


3 komentarze:

  1. Kartka wyszła świetna i chociaż są na niej różowe elementy nie odbiera się jej jako różowej, myślę, że się spodoba ...
    Piękna akcja muszę szybko pomyśleć nad jakąś kartką i się przyłączyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam nadzieję, że Oliwia się ucieszy, choć przy takich tysiącach kartek, które dostanie, to nie wiem nawet, czy moją zauważy ;)
    Zrób kartkę z czymś przez siebie malowanym, bo taki talent grzech chować za jakimś gotowcem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24.10.13

    Dzięki za linka, wyślę i ja.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger