środa, 11 stycznia 2012

Bombka 3D przestrzenna - ciąg dalszy

Refleks szachisty, ale podobno lepiej późno niż wcale... Niniejszym wrzucam kolejną porcję zdjęć, dokumentującą moje zmagania z bombkami przestrzennymi anno 2011. Najpierw bombka 16 cm z dwoma domkami i centralnie ustawioną choinką. Tu jeszcze przed zamknięciem:

A tu już pod "szklaną" kopułą:

Następna bombka, 18 cm. Tym razem bez bałwanka, za to z cerkwią, która się ledwie ledwie zmieściła :) Jedyna "cerkiewna" bombka, bo klejenie takiej ilości małych elementów jednak mocno wyczerpuje pokłady mojej cierpliwości :) Jeszcze przed zamknięciem:

Zbliżenie na detale:

I po zamknięciu w kuli. Niestety, światło mocno odbija się w akrylu, więc nie sposób zrobić porządnego zdjęcia.

Zbliżenie na drzewko i wejście do cerkwi:


W kolejce czekają zdjęcia z małymi bombkami, kartkami świątecznymi, albumem i choinką, ale kiedy ja się za to wszystko zabiorę - pojęcia nie mam :) Chyba mnie lato zastanie :P

14 komentarzy:

  1. Witam.Jestem jedną z tych którzy próbują zrobić takie śliczności.Ma, pytanie czym wypełnia pani bombki(co to za masa),z góry wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masa może być w zasadzie jakakolwiek, byleby była biała. Można użyć pasty strukturalnej, najlepiej jakiejś lekkiej, można sztucznego śniegu, albo nawet szpachlówki :) Wypróbowałam kilka past, ale jeszcze nie mam swojej ulubionej, więc ciężko mi proponować coś z nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Rzekotko.Mam pytanie,czy do podstawy (tam gdzie mocuje się domki i drzewka),wykorzystujesz samej masy szpachlowej,czy po części używasz bombkę styropianową?

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam styropianu, jak widać na pierwszym zdjęciu :) Na styropian nakładam masę i umieszczam całą resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udzielenie mi cennych porad.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie. Bardzo ładne te bombki ,proszę o radę jak zrobić coś takiego w kieliszku. Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że w kieliszku będzie jeszcze łatwiej niż w bombce, bo nie trzeba nic zamykać. Zrobiłabym tak, że na dno dałabym trochę pasty śniegowej i w taką mokrą powtykałabym domki i drzewka. Tak chyba byłoby najprościej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzekotko, z czego robisz te małe krzaczki przypominające kępki i czy tę piękną choinkę robiłaś sama?

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu, te kępkowe krzaczki, to są malutkie elementy sztucznej roślinki, rozebrałam ją na części :) A choinki kupuję gotowe, aż takich zdolności to nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A skąd masz te śliczne bałwanki? u mnie się takowe nie zmieszczą. największe bombki u mnie to 10cm

    OdpowiedzUsuń
  11. Bałwanki robię sama z kuleczek styropianowych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak robisz te domki? Wykonujesz je sama czy kupujesz?

    OdpowiedzUsuń