Żółto-szary komplet chłopięcy

Korzystając z okazji, że chwilowo nic scrapowego nie robię, przeglądnęłam zdjęcia i postanowiłam co nieco nadrobić na blogu. Zatem z cyklu "prace zaległe" dziś komplet dla chłopczyka - duży album w pudełku oraz kartka z życzeniami. Wszystko w bardzo fajnym połączeniu kolorystycznym - żółci, szarości, czerni i bieli. Uwaga - sporo zdjęć.

album na zdjęcia wraz z kartką i pudełkiem




Para przykładowych stron:



I kilka zbliżeń na detale:





Album spakowałam w dedykowane pudełko ze Scrapińca.



Autka i litery wycięłam dzięki uprzejmości Magdy (dziękuję!). Pracy było sporo, ale bardzo fajnie mi się tworzyło i byłam zadowolona z efektu końcowego, co w moim przypadku wcale nie jest regułą. Mam nadzieję, że i Wam komplet się spodobał :) Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger