Pastelowy komplet dla dziewczynki

Dzisiejszy wpis poświęcony jest kompletowi jaki wykonałam dla małej Natalki. Początkowo miałam do zrobienia jedynie album, ale pomyślałam, że warto będzie dorobić mu pudełko, żeby dłużej przetrwał. Na koniec zrobiłam jeszcze ramkę, tak z rozpędu, bo przecież fajnie jest poscrapować ;)

UWAGA! Dużo zdjęć.


Napisy i tekturki dzięki nieocenionemu Scrapińcowi, białe serduszko z okładki jest od Nowalinki. Zdecydowana większość wykorzystanych papierów pochodzi z Galerii Papieru





Rzut oka do kolorowego wnętrza.


Kilka przykładowych stron.





Zbliżenie na parę detali.





Wieczko pudełka.


I na koniec ramka. Troszkę inna kolorystycznie, ale moim zdaniem nadal pasuje.



Uff, to chyba tyle na dziś. Gratulacje dla wszystkich, którzy dotrwali do samego końca zdjęć :) Miłego wieczoru!


9 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka. Perfekcyjne wykonanie. Kolory idealne, ramka mimo innych odcieni pasuje bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą perfekcją to bym nie przesadzała, pudełko nie do końca chciało współpracować :) Ale ogrom pracy się opłacił, jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Album wyszedł wspaniały i pomimo iż "dziewczyński" to wcale nie jest przesłodzony :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo boże, ten album jest cudowny! weszłam na twojego bloga, i we wszystkim się zakochałam :D chciałabym się nauczyć robić takich cudowności :D byłaś na jakimś kursie czy jesteś samoukiem? w jaki sposób robi napisy?:o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy zamawia się w najlepszym sklepie tekturkowym - www.scrapiniec.pl Wytną wszystko, co Ci się tylko na myśl przyjdzie :)
      Praca z papierem jest naprawdę fajna, koniecznie spróbuj :) Można znaleźć masę tutoriali w sieci, można próbować samemu, albo uczyć się od najlepszych: http://art-dorota.blogspot.com/

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo za pomoc! Zainspirowałaś mnie bardzo, będę się uczyć ! Z tutoriali na pewno skorzystam, muszę teraz zorientować się dokładnie jakie rzeczy mi są potrzebne, zakupię i będę próbować :D Rozesłałam znajomym twojego bloga, wszyscy są zauroczeni, nawet moja mama będzie próbowała nauczyć się robić takich cudowności ze mną :D Dziękuje raz jeszcze :) I mam jeszcze pytanie, można u Ciebie zamawiać?

      Usuń
    3. Trzymam mocno kciuki za rozwój nowej pasji, to bardzo wciąga :) A jeśli na początek coś Cię przerośnie, to oczywiście służę pomocą :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna pamiątka

    http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger