Oprawa komunijna dla bliźniaków

Maj to miesiąc komunijny, więc wszędzie na blogach królują prace w tej tematyce. Ja również miałam ostatnio przyjemność przygotować oprawę dla takiej uroczystości, w dodatku podwójnej, bo do Komunii przystępować będą bliźnięta :)

Przygotowałam na tę okazję klasyczne, kwadratowe zaproszenia w kopertach. Użyłam bardzo dekoracyjnych hostii Innocence ze Scrapińca.




Małą wersję hostii umieściłam na piramidkach - pudełeczkach dla gości. Wewnątrz pudełka znajduje się karteczka z podziękowaniem oraz pojedyncze Raffaello. 



Do kompletu dorobiłam Księgę Gości, również ozdobioną hostią i warstwowym kielichem.




Księga ma w środku grube białe karty, na których umieściłam paski z napisem oraz komunijne tekturki. Na ostatniej stronie dorobiłam kieszonkę na płytę CD. 




Nie chciałam używać ani niebieskiego, ani różowego koloru, by całość nie kojarzyła się jednoznacznie z chłopcem lub dziewczynką, postawiłam więc na jasny żółty kolor. Wydaje mi się, że w połączeniu z delikatną bielą i soczystą zielenią, wszystko razem wygląda całkiem fajnie.

Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger