Kartka w kształcie drzewa

Coś na szybko i coś kompletnie niezaległego, bo z wczorajszego zlotu - nietypowa kartka-drzewo z kolorowymi ptaszkami i grzybkami. Bardzo dawno nie robiłam takiej bałaganiarskiej, roślinnej pracy ;) Bawiłam się super, a ptaki wygrały dla mnie bon na zakupy w sklepie, więc radość podwójna :)


Ptaszki i grzybki malował oczywiście Vilk (dziękuję :*), bo ja aż tak zdolna nie jestem. Zgodnie stwierdziliśmy, że grzyby są najfajniejszym elementem całej pracy :)




I jeszcze dwa słowa na temat kory - zrobiłam ją z masy Marthy Stewart, rozwałkowanej, pobrużdżonej i pomalowanej farbami. Jak na totalny eksperyment, myślę, że wyszła całkiem nieźle :)

Miłego wieczoru!

2 komentarze:

  1. Gratulacje dla Was obojga !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. padłam i nie wiem, kiedy uda mi się odzyskać choć trochę świadomości... pozostaję w niemym zachwycie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger