Szaro-żółty przepiśnik

Bohaterem dzisiejszej notki jest przepiśnik w dość niespotykanym, jak na mnie, zestawieniu kolorystycznym. Dominuje w nim bowiem szarość, słoneczny żółty i odrobina różu. I chociaż początkowo obawiałam się takiego połączenia, po skończeniu pracy doszłam do wniosku, że całość wygląda bardzo sympatycznie :)


Przyznaję jednak od razu, że nie jestem autorką pomysłu. Moja praca jest interpretacją TEGO przepiśnika, który stworzyła MarysJa. Trochę bałam się używać wściekło żółtych dodatków, ale ta kokardka mnie przekonała :)




Wewnątrz kieszonka na przelicznik miar i wag oraz pięć przekładek tematycznych.



Na tym nie koniec schowków! Otrzymałam wytyczne, by dodatkową kieszonkę umieścić z tyłu każdej przekładki. Wszystko to spowodowało, iż przepiśnik bardzo spuchł. Spięłam go największą sprężyną, jaką udało mi się dostać.


I jeszcze rzut okna na tył i wnętrze.



Wydaje mi się, że do przepiśnika mogło by pasować określenie "energetyczny romantyzm", bo dość udanie łączy jedno z drugim :) Miłego wieczoru!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger