Kartka z traktorem dla 2-latka

Korzystając z okazji wrzucam następną zaległą pracę (stosik zaległości maleje, cudownie!). Dziś kartka z cyklu "te wspaniałe dwulatki i ich kolorowe traktory", czyli prezent dla małego Nikodema. Kartka robiona była w błyskawicznym tempie, w związku z czym jest po prostu kolejną modyfikacją znanego schematu.





Aparat odrobinę zwariował od żółci i czerwieni, stąd kiepska jakość zdjęć. Wydaje mi się, ze na żywo to wszystko ciut mniej kopie żarówiastymi barwami i całkiem ładnie ze sobą gra ;)

No i znów mnie taka myśl napadła.... czy ja się kiedyś doczekam dużego, ładnego wykrojnika z traktorem, czy to już zawsze będzie moja twórczość własna, wycinana kawałek po kawałku? Bo te traktory dla dwulatków coś mocno do mnie przylgnęły i chyba nie zanosi się, żeby miały odpuścić :)


4 komentarze:

  1. Świetne są te kartki z traktorami. Będę musiała kiedyś zamówić ;)

    Przylgnęły do Ciebie traktory, bo genialnie Ci wychodzą (i już kółka są różnej wielkości :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie za każdy razem traktor jest trochę inny, ale faktycznie, tylne koło fajniej wygląda, jeśli jest sporo większe.
      Znalazłam nawet wykrojnik z traktorem, ale no cóż.... to z pewnością nie to :P
      http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Wykrojnik-Memory-Box-Covered-Tractor-99025-traktor/28523

      Usuń
  2. Czy taką kartkę można Jeszcze zamówić u Pani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę do mnie napisać przez zakładkę "kontakt" :)

      Usuń

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger