Dla małej romantyczki

Dzisiejsza karteczka to prezent z okazji okrągłych urodzin Emilki. Solenizantka, jak na prawdziwą damę przystało, kocha się w kwiatach, a jej ulubionymi kolorami jest różowy i fioletowy. Jest też wielką miłośniczką koni. Jak to wszystko ze sobą połączyć?

Papiery Magicznej Kartki wydały mi się wręcz stworzone do tej pracy. Zdobią zarówno kartkę, jak i pudełko. Dołożyłam trochę przestrzennych elementów i wyszło mi coś takiego:



"Koński" element na kartce w postaci metalowej zawieszki :)


A na pudełku literki Marthy Stewart, które idealnie nadają się do personalizacji.



Bardzo chciałam nie używać brokatu, jednorożców i jakichś typowo dziecięcych elementów, wymarzyła mi się praca ciut bardziej elegancka i romantyczna. Czy wyszło, ciężko ocenić, na szczęście Solenizantce się spodobała :)


1 komentarz:

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger