środa, 17 kwietnia 2013

Dostałam wyróżnienie

Jest mi bardzo miło, gdyż otrzymałam wyróżnienie. A właściwie od razu dwa wyróżnienia:



Wyróżnienia otrzymałam od Ewy z bloga: http://dekoracjeewy.blogspot.com/
oraz od Agi Krychy z bloga: http://malowanki-krychy.blogspot.com/

Obydwu Wam bardzo dziękuję, a poniżej zamieszczam odpowiedzi na zadane pytania.

Opisz siebie w trzech zdaniach - Jestem smakoszem lodów. Za często się spóźniam. Nie wyobrażam sobie życia bez książek.

1. Chciałabym umieć robić ładny sutasz.
2. Cieszę się kiedy, coś mi wychodzi.
3. Lubię czytać wszystko, co wpadnie mi w ręce.
4. Lubię oglądać ptaki w naturalnym środowisku.
5. Gdybym miała więcej czasu tworzyłabym więcej.
6. Na śniadanie najchętniej podrzemałabym jeszcze chwilę :)
7.Nocny Marek czy ranny ptaszek? Wstyd przyznać, Marek.
8. Rozważna czy romantyczna? Obawiam się, że ani jedna, ani druga :)
9. Najbardziej rozśmiesza mnie kabaret Ani Mru Mru.
10. Na poprawienie humoru najlepsze jest przytulenie (tudzież zgniecenie) kota :)
11. A jeśli dom będę miał, to moje koty ogarnie szał :P

Zgodnie z zasadami zabawy powinnam przyznać wyróżnienie innym blogom. Mam nadzieję jednak, że nie pogniewacie się, jeśli zakończę swoją przygodę z wyróżnieniem w tym miejscu. Przy tego typu zabawach łatwo jest o kimś zapomnieć lub nieświadomie czymś urazić. Przyznam też szczerze, że brakuje mi czasu na zadanie konkretnych, przemyślanych pytań, a nie chciałabym niczego robić "bylejako". A że z natury jestem osobą dość sceptycznie podchodzącą do wszelakich "łańcuszków", nie bardzo potrafię przekazać całej tej pozytywnej energii dalej. Mam nadzieję, że nikogo nie obraziłam i nie wpędziłam w przygnębienie :)

Jeszcze raz dziękuję moim "Nominantkom" za wizytę i za wysiłek włożony w przyznanie mi nagrody :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz