Kartki z jajem, jajkiem i zającem

Pomiędzy pierogami, barszczem i pasztetem ciężko jest znaleźć czas nie tylko na jakiekolwiek dłubanie, ale nawet na zdjęcia gotowych tworów. I tak koszyczek, który z wielkim poświęceniem kleiłam dwa dni, właśnie wyfrunął z domu bez śladu uwiecznienia. Trudno, przepadło :) Uchowały się za to zdjęcia kilku karteczek, które rozeszły się po rodzinie, więc wrzucam.
Najpierw dwie z jajem, trochę koślawe, bo nie do końca je przemyślałam. Quillingowe zawijaski zwija się niestety dosyć długo, ale to podstawowa wada wszystkiego, co powstaje z pasków :)


Na dole tasiemka i stempelek z zamierzchłych zasobów od Tasi :)


W tle, zamiast tradycyjnego papieru scrapbookingowego - tapeta od Krysi :) Uznałam, że kolor pasuje, a faktura jest ciekawa sama w sobie.


I jeszcze trzy karteczki na żółtym i pomarańczowym Kapuśniaczku. Prawie identyczne, więc za bardzo nie ma się co rozpisywać.


Jajko to piękny stempel z Artpasji, na wierzchu zajączek z Wycinanki.


Na okrasę motylek, parę listków i napis z bloga Jolagg.


Mimo pozornej prostoty Kapuśniaczki są bardzo wdzięczne i ładne, żałuję, że nie wyeksploatowałam ich bardziej. Ale może znajdę czas w przyszłości :)


3 komentarze:

  1. Tytuł tej notki zlał mi się z pierwszym zdaniem i przeczytałam "kartki z pierogami, barszczem i pasztetem". Zrób takie kiedyś, proszę ;D

    PS. Te pierwsze kartki z zawijaskami wyglądają nawet całkiem smacznie. Tak trochę jak... leczo w garnku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już Emka, nie Emoonia? :P
    Kartkę z pierogami jestem sobie w stanie wyobrazić (może nawet Ci zrobię), z pasztetem już nie bardzo, a z barszczem - prawie wcale. Za to zwyczajną kartkę upapraną barszczowymi kropkami można zrobić bez żadnego problemu :)
    Też lubię soczystą kolorystykę, choć mnie te zawijaski bardziej kojarzą się z sałatką z kolorowej papryki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się przestawiło, kurza stopa. :P

    To ja poproszę tę kartkę z pierogami, może być nawet z samoskami ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger