Kartki z ptaszkami - ciąg dalszy

Wrzucam kolejne zdjęcia kartek wykonanych z papierów "Magicznej Kartki". Zgodnie z zapowiedzią, kartki są trochę bardziej stonowane kolorystycznie.

Na początek kartka z sikorką ubogą :) Tak przynajmniej mi się wydaje, sądząc po czapce :)


Dwie kartki z bombkami, średnio udane i jakieś takie smutne, ale trudno, niech będą.



Następna z ptaszkami i danielem (bo to nie jest sarna, prawda?), zajęła mi trochę czasu, ale podoba mi się efekt końcowy.


I ostatnia w tej serii, z pojedynczym ptaszorem i stemplowanymi śnieżynkami. Taka prosta, a nie wiedzieć czemu mam do niej największy sentyment :)


Odnoszę wrażenie, że wyczerpałam pomysły na kartki w rozmiarze DL. Przynajmniej jeśli chodzi o tę kolekcję "Magicznej Kartki". Zostało mi jednak sporo papieru i elementów na kartki kwadratowe i w standardowej, pocztówkowej formie. Coś czuję, że to nie jest moje ostatnie słowo w kwestii ptaków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger