Kartki świąteczne

Korzystając z chwili wolnego czasu wrzucam kartki, jakie wykonałam w tym roku. Wszystkie znalazły swoje przeznaczenie i nowe domy, do których dotarły pocztą. Jedne są mniej, inne trochę bardziej dopracowane, no i oczywiście nie ze wszystkich jestem zadowolona, ale dla samej frajdy tworzenia - warto było :)

Dwie czerwone:

Zielona i złota z przeplecioną wstążką:

Złota z dzwoneczkami i tzw. piernikowa:

Srebrna prezentowa i granatowa ze śnieżynkami:

Zielona z filcowymi choinkami i bombkowa:

Srebrna z ławeczką i biała z ośnieżonym domkiem:


Za lekcje instruktażowe i przełamanie oporów dziękuję Kasi :)

2 komentarze:

  1. :) ładniutkie... a piernikowa wisi u mnie :)dzięki wielkie
    a ja próbuje zrobić zdjęcie krajobrazowej bombce i jestem już bliska załamania nerwowego, mam nadzieję że nie będę zmuszona jej rozebrać coby się do bebechów dostać i je uwiecznić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, dziękuję bardzo :)

    Czemu chcesz wybebeszać bombkę? Przyznaję, że trudno je obfocić, ale wiem, że się da, bo już to robiłam :) Zamierzam wkrótce zamieścić fotki wszystkich, jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Rzekotka - blog scrapbookingowy , Blogger